Zavádzanie zmien vo firmách

Na školení Zavádění změn ve firmě zjistíte, proč se přes 50% plánovaných změn nepodaří uskutečnit. Také se naučíte, jak zavést potřebnou změnu a dokázat ji udržet. Jde o jednoduché postupy.

Cíle

Ciele seminára:

  • Naučíte sa ako správne zavádzať potrebné zmeny vo Vašej spoločnosti. 
  • Zistíte prečo viac ako 50% z plánovaných zmien sa nepodarí uskutočniť. 
  • Naučíte sa ako udržať novo zavedené zmeny.
Obsah

Obsah seminára:

  • Zmeniť správanie človeka je ťažké. 
  • Zmeniť správanie viac ľudí vie len hŕstka najlepších. 
  • Pritom je to jednoduché. 
  • Strach zo straty istôt. 
  • Zavádzanie zmeny má 2 časti: rozumovú a citovú. 
  • Správne zmeny. 
  • Správni ľudia pre zmeny. 
  • Správnu klímu pre zmeny. 
  • Správny spôsob zavádzania zmien. 
  • Základné ideológie firmy. 
  • Ako sa zbaviť odporcov. 
  • Dohoda o výkone, ktorá rieši konfliktné očakávania. 
  • Hnacie sily, ktoré podporujú rast, a brzdiace sily, ktoré bránia vývoju. 
  • 11 prípadov, kedy sa dobrou zmenu nepodarí presadiť a ako to vyriešiť. 
  • Typy ľudí, ktorí bránia v uskutočňovaní zmien. 
  • Body zlomu zavádzania zmien. 
  • Zavádzanie zmien najlepšie pochopíte, keď o nich premýšľate ako o epidémiách. 
  • Základný vzorec epidémií a ako odštartovať a riadiť myšlienkové epidémie. 
  • Poučenie z histórie. Zmeny nikdy nekončí. 
  • Správny postup zavedenia zmeny.
Otázky

Na seminári Zavádzanie zmien vo firme nájdete odpovede na tieto otázky:

  • Aké zmeny áno a aké nie? 
  • Kedy zavádzanie zmien nefunguje? 
  • Kedy je zmena zbytočná alebo dokonca škodlivá? 
  • Čo musíme zmeniť? 
  • Na čo to zmeniť? 
  • Ako zmenu privodiť? 
  • Dajú sa ľudia zmeniť? 
  • Čo príde po úspešnej zmene? 
  • Aké postupy nefungujú? 
  • Aké postupy fungujú?